Kilka słów..

 Dosłownie kilka dni temu zostałam poproszona o napisanie artykułu o usamodzielnieniu wychowanków placówek. Moja opinia na ten temat spotkała się z aprobatą wśród wielu fundacji, organów opiekuńczo-wychowawczych czy też samych zainteresowanych - usamodzielnionych, usamodzielniających się.
Tak właśnie powstał pomysł na stworzenie bloga, a skoro ludziom podoba się co piszę i jak piszę to chętnie będę kontynuować.
Dziś dostałam informację o tym, że moja wypowiedź zostanie opublikowana w miesięczniku "Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze" więc pozostaje mi być dumną z siebie i podziękować Fundacji Dziecko i Rodzina za pomoc w realizacji mojej pracy.
Cóż mogę więcej napisać? Byłabym bardzo wdzięczna za Twoje pomysły na moje wypowiedzi. Za Twoje pytania na tematy różne.
Tutaj znajdziesz mój artykuł w zakładce "Publikacje i Akty Prawne" , który serdecznie polecam by przeczytać choćby po to ażeby dowiedzieć się trochę o mnie, trochę o mało owocnej pracy niektórych instytucji i trochę po to (a może nawet 'aż w końcu' po to) by poznać temat usamodzielnień z drugiej strony lustra - od już usamodzielnionej wychowanki Domów dla Dzieci.
Zachęcam Cię do pisania swoich prac na tematy dowolne, ale życiowe. Chętnie pokażę je na swoim blogu, a może nawet ktoś zainteresuje się Twoim tekstem bardziej niż sam/a się spodziewasz. :)
Klaudyna



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje wewnętrzne dziecko

Chcesz być szczęśliwym człowiekiem?

najważniejsza wartość to TY